המשטרה מודה לראשונה: התקיפה בגשר גבעת שמואל – פיגוע לאומני

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המשטרה מודה לראשונה: התקיפה בגשר גבעת שמואל – פיגוע לאומני

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיומה של החקירה, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגד החשוד כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה מעדכנת היום (רביעי) על סיום חקירת הפיגוע בתחילת החודש בגשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל, וקובעת כי מדובר באירוע לאומני.

כזכור, בתאריך 5.7.22, התקבל דיווח במשטרת ישראל, על תושב בני ברק בן 47, שהותקף באמצעות חפץ קהה בעת שהיה בדרכו לתפילת בוקר על גשר הולכי הרגל בין בני ברק לגבעת שמואל. הקורבן שנפצע באורח בינוני, פונה לביה"ח תל השומר לקבלת טיפול רפואי.

חקירת האירוע שהוטלה על היחידה לחקירת פשעים במרחב דן ושירות הביטחון הכללי, הובילה תוך זמן קצר לזיהויו ומעצרו של החשוד במעשה בן 33, תושב העיירה עינאבוס הסמוכה לשכם.

ללא רקע ביטחוני: פרטים חדשים על המחבל שדקר סמוך לבני ברק

מחקירת החשוד עלה כי החשוד תכנן לבצע את פיגוע התקיפה על רקע לאומני ואף עשה הכנת שטח בימים שקדמו לאירוע על מנת לאתר מיקום ומועד המתאימים לכך.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם סיומה של חקירה מאומצת ומקיפה, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגד החשוד כתב אישום וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

קרבן הפיגוע, הרב יצחק דהן הביע אתמול מורת רוח מהתמהמהות המשטרה בהכרזה על התקיפה כפיגוע לאומני. הוא אמר לתקשורת: "חוויתי תחושה לא פשוטה, אני זוכר היטב את מבטי השנאה של המחבל ואת המתקפה הברברית שלא הותירה שום ספק באשר לכוונותיו ולסיבתן. אני לא מצליח להבין למה המשטרה לא עומדת בהבטחתה לפרסם את זהות המחבל ואת מניעיו, למרות שהוא עצור זה מכבר. נראה כאילו מישהו גורר רגליים במכוון".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יפה שנזכרו. עדיף מבכלל לא